معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه آمادگی کامل برای ارایه خدمات به شهروندان در روز انتخابات را دارد.
کد خبر: ۴۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین نظری، اظهار داشت: برای شرکت در انتخابات روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه ارایه کارت ملی الزامی نیست و تنها داشتن شماره‌ کد ملی کافی است.

معاون اسناد هویتی اداره‌کل ثبت‌احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم می‌توانند برای رفع مشکلات هویتی خود با مراجعه به اداره‌ها و دفاتر پیشخوان از این خدمات بهره‌مند شوند، گفت: افرادی که به هر دلیلی شناسنامه(مستعمل،کهنه، عکس‌دار نشده) یا کارت‌ملی ندارند می‌توانند از امروز با مراجعه به ثبت‌احوال و یا دفاتر پیش‌خوان دولت طرف قرارداد با درخواست طی مدت دو روز شناسنامه و کارت ملی خود را دریافت کنند.

نظری از فعال بودن اداره‌های ثبت‌احوال، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی در روز انتخابات از ساعات اداری و تا پایان ساعات رای‌گیری خبر داد و افزود: اداره‌های ثبت‌احوال و دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد از صبح روز پنجشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه تا ساعت 18، آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار